Задайте вопрос юристу

836 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

15 июня 2022, вопрос №66908 150₴

Восстановить ИНН умершего

Здравствуйте. Мне для оформления пенсии по потери кормильца на детей надо индетификационный код оригинальнал умершего. К сожалению он был утерян. Как мне восстановить его, ведь без оригинала я не смогу оформить пенсию? Я могу как представитель интересов детей восстановить в налоговой?

Ответы юристов (9)

    Карпенко Андрей Владимирович
    33.3%
    Карпенко Андрей Владимирович год назад

    Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта

    Здравствуйте!

    Для того, чтобы восстановить ИНН, необходимо обратиться лично в налоговую Вашего населенного пункта и написать заявление, ведь новый ИНН налоговая выдает только на основании написанного Вами заявления. После всех выполненных необходимых процедур, в течении 7 рабочих дней выдается новая справка налогоплательщика.

    Что касается документов, Вам необходимо будет предоставить:

    1. Заявление, написанное от руки, в котором идет речь о потере или повреждении идентификационного кода.
    2. Ксерокопия нескольких страниц Вашего паспорта (ФИО, дата рождения и место прописки).
    3. Свидетельство о смерти.
    4. Документ подтверждающий родство.
    5. Квитанция, в которой указано, что Вы оплатили государственную пошлину за выдачу справки во второй раз.
    Винограденко Антон Анатолійович
    33.3%
    Винограденко Антон Анатолійович год назад

    Юрист, г. Харьков, 13 лет опыта

    Доброго дня!

    Документи, які необхідні для оформлення пенсії у разі втрати годувальника

    • заява;
    • документи про місце проживання (реєстрації) особи;
    • індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року;
    • документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається у разі, якщо особа, яка звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи);
    • свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається пенсія;
    • довідка про склад сім’ї померлого годувальника (за наявності);
    • копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
    • свідоцтво про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про безвісне зникнення особи, або інформація з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, отримана в порядку, передбаченому статтею 15 Закону України «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти»;
    • документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім або оголошення його померлим
    • довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про навчання за денною формою навчання;
    • довідка про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності – один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років;
    • Документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника;
    • Експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (крім дружин (чоловіків), які втратили годувальника з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, та звернулися за призначенням пенсії у зв’язку з втратою годувальника);
    • Документ, одержаний від військової частини або районного (міського) військового комісаріату чи іншої військової установи, що засвідчує дату та причину смерті військовослужбовця, або документ про визнання військовослужбовця безвісно відсутнім або оголошення його померлим;
    • Документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637.

    Тобто такий ідентифікаційний номер надається, якщо у вас він наявний і вам не потрібно вигадувати спосіб як такий ідент. номер отримати.

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович год назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Доброї ночі, Наталья!

    Відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України та п. 7 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), за зверненням фізичної особи, її представника податковий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) (картка платника податків (додаток 3 до Положення № 822)), відповідно до порядку, визначеного Положенням № 822 (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку у паспорті). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).

    У разі необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, з причини втрати або зіпсування такого документа фізична особа – платник податків подає до податкового органу заяву про внесення змін до Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення № 822).

    Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних (пункти 2 та 3 розділу IХ Положення № 822).

    Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

    ► довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;

    ► довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;

    ► довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів) (п. п. 3 п. 3 розділу ІІІ Положення № 822).

    Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків), надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи, її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

    Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого податкового органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

    За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії.

    У разі втрати документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі, фізичній особі необхідно подати Заяву за ф. № 5ДР до податкового органу за місцем проживання або до будь-якого податкового органу (якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання або не має постійного місця проживання в Україні) та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

    Частиною дев’ятою ст. 16 Закону України від 20 листопада 2012 року № 5492-VI «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» зі змінами і доповненнями, передбачено, що замість втраченого або викраденого документа (у тому числі паспорта громадянина України) уповноважений суб’єкт, якщо інше не передбачено цим Законом, після встановлення факту видачі раніше такого документа особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформляє та видає новий документ.

    Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України здійснюється відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 зі змінами і доповненнями.

    У разі втрати (зіпсуття) документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі також втрачено паспорт громадянина України, фізичній особі для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків необхідно:

    ► отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;

    ► подати до податкового органу за місцем проживання або до будь-якого податкового органу (якщо тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання або не має постійного місця проживання в Україні) Заяву за ф. № 5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

    НЕ ПЕРЕБАЧЕНО ПОРЯДКУ ОТРИМАННЯ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ НА ПОКІЙНУ ОСОБУ, АЛЕ ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНА ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЇ ПО ВТРАТІ ГОДУВАЛЬНИКА, А РНОКПП ВТРАЧЕНО, ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОДАТИ ОФІЦІЙНУ ЗАЯВУ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, З КОПІЄЮ СВІДОЦТВА ПРО СМЕРТЬ, ДЛЯ ОТРИМАННЯ ОФІЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ З ДАНИМИ ЩОДО КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДТАКІВ ОСОБИ ПОКІЙНОГО, ЩО БУДЕ ОФІЦІЙНИМ ДОКУМЕНТОМ. ЯКИЙ МОЖНА БУТДЕ СПРОБУВАТИ ВИКОРИСТАТИ ПІД ЧАС ОФРМЛЕННЯ ПЕНСІЇ.

    У ЗАЯВІ СЛІД ПОСИЛАТИСЯ НА:

    Згідно до вимог ст.19 Конституції України – «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».

    Відповідно до вимог ст.21 Конституції України – «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними».

    Згідно до вимогст.22 Конституції України – «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод».

    Відповідно до вимог ст.49 Конституції України – «Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту, забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя».

    При наличии вопросов, обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися".

    Всего доброго!

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    ВРАХОВУЮЧИ ТЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНА ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПЕНСІЇ ПО ВТРАТІ ГОДУВАЛЬНИКА, А РНОКПП ВТРАЧЕНО, ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОДАТИ ОФІЦІЙНУ ЗАЯВУ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, З КОПІЄЮ СВІДОЦТВА ПРО СМЕРТЬ, ДЛЯ ОТРИМАННЯ ОФІЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ З ДАНИМИ ЩОДО КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДТАКІВ ОСОБИ ПОКІЙНОГО, ЩО БУДЕ ОФІЦІЙНИМ ДОКУМЕНТОМ. ЯКИЙ МОЖНА БУТДЕ СПРОБУВАТИ ВИКОРИСТАТИ ПІД ЧАС ОФРМЛЕННЯ ПЕНСІЇ.

    Подайте заяву до органу ДФС про надання інформаціі та свідоцтво про факт смерті чоловіка. Нехай вирішать як надати вам інформацію.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Вітаю, Наталля!

    Для отримання такої пенсії необхідно звернутися с заявою до територіального органу Пенсійного фонду за місцем реєстрації особи яка має право на пенсію.

    Призначення пенсії по втраті годувальника надається на підставі заяви та доданих документів померлого годувальника:

    1. Паспорт або інший документ, що засвідчує особу, якій призначається пенсія, місце її проживання та вік;
    2. Довідка податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера як заявнику, так і померлому годувальнику;
    3. Довідка про склад сім’ї померлого годувальника та документи, що підтверджують родинні зв’язки з померлим годувальником;
    4. Свідоцтво органу реєстрації актів громадянського стану про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім;
    5. Документи про вік померлого годувальника сім’ї (якщо вік не зазначено в свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім);
    6. Документи, що підтверджують стаж померлого годувальника;
    7. Довідка про заробіток померлого годувальника:

    та інші документи.

    Отже, Вам зовсім не потрібен оригінал ІПН небіжчика! Для цього достатньо звернутись до ДПСУ із заявою про видачу довідки щодо присвоєння ідентифікаційного номера померлому годувальнику на пілставі свідоцтва про смерть.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    33.3%

    Вітаю,Наталя!

    Потрібно звернутись до податкового органу та пояснити свою ситуацію, Вам мають підказати, як діяти.

    Справа в тому, що повторний ідентифікаційний номер може видаватись безпосередньо особі за зверненням виключно фізичної особи або її представника.

    Зокрема податківці інформують, що при необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, з причини втрати або зіпсування такого документа фізична особа – платник податків подає до податкового органу заяву про внесення змін до Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків за формою №5ДР (далі – Заява за ф. №5ДР) (додаток 12 до Положення №822).

    Для заповнення Заяви за ф. №5ДР використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

    • довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр) та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
    • довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
    • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

    ТОМУ ЗВЕРНІТЬСЯ ЗВИЧАЙНО ДО ПОДАТКОВОЇ, ОДНАК Я МАЮ ВЕЛИКІ СУМНІВИ, ЩО ВОНИ ЗМОЖУТЬ ОФОРМИТИ ПОВТОРНИЙ ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД.

    ЗАТЕ ВОНИ МОЖУТЬ НАДАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ЩОДО МОЖЛИВИХ ВАШИХ ДІЙ.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання, звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку «Звернутися»!

    Рибінцев Сергій Сергійович
    Рибінцев Сергій Сергійович год назад

    Адвокат, г. Киев, 15 лет опыта

    Добрый день, Наталья!

    Подзаконные акты ПФУ позволяют получить (запросить) такеи данные без усилий с вашей стороны, как заявителя.

    Вы подаете весь тот пакет документов, который у вас есть, по списку УПФУ, за исключением ИНН.

    По ИНН пишите отдельный документ на имя УПФУ, что он утерян или не доступен для Вас.

    Этого должно быть достаточно что бы вам назначили пенсию по потере кормильца.

    Набирайте.

    Крикун Сергій  Павлович
    Крикун Сергій Павлович год назад

    Юрист, г. Днепр, 30 лет опыта

    "ПОРЯДОК подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1566-05#n12):

    "ІІ. Документи, необхідні для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший...

    2.27. За документ, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків, приймаються:

    документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

    паспорт громадянина України або свідоцтво про народження, до яких внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків...

    2.28. Документи, передбачені розділом II цього Порядку, що підтверджують відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), дату та місце народження, походження особи, укладення шлюбу, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть особи, інші акти цивільного стану особи, наявність в особи інвалідності, право на пільги за соціальною ознакою, здобуття дітьми та учнями дошкільної та загальної середньої освіти, місце проживання (перебування) особи, подаються до органу, що призначає пенсію, у випадку, коли такі відомості відсутні або містять розбіжності в інформаційних системах, зазначених у підпункті 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 року № 681 «Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення» (далі - відповідні інформаційні системи).

    Пост. КМУ "Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/681-2019-%D0%B...):

    "З метою зниження адміністративного навантаження на громадян, а також оптимізації та підвищення ефективності роботи органів Пенсійного фонду України шляхом впровадження електронної міжвідомчої взаємодії Кабінет Міністрів України постановляє:

    1. Установити, що:

    1) для призначення, перерахунку, поновлення, припинення, продовження виплати пенсій, надбавок, допомог, доплат та компенсацій або переведення з одного виду пенсії на інший (далі - призначення пенсії) на запит органів, які призначають пенсію, не пізніше трьох робочих днів з дня його отримання подаються такі відомості:

    з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків - реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті). Відомості подаються Державною фіскальною службою відповідно до закону;..".

    ---

    Доброго дня, Наталю! Управління ПФУ має самостійно запитати ДФС про РНОКПП (ІПН) батька дітей (Вашого чоловіка).

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання

    Для призначення пенсії можна звернутись до сервісного центру ПФУ незалежно від регіону. Місце прописки та фактичного проживання для призначення пенсії не мають значення, оскільки Пенсійний фонд володіє Рєстром застрахованих осіб, де зберігається інформація про кожну людину, яка офіційно працювала.

    Внутрішньо переміщені особи обслуговуються без прив’язки до місця проживання – як безпосередньо у сервісних центрах Фонду, так і дистанційно, через вебпортал Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), а також за телефонами «гарячих» ліній. За номером 0-800-50-25-10 громадяни з різних куточків регіону можуть одержати консультації фахівців Головного управління Фонду

    Документи, які необхідні для оформлення пенсії у разі втрати годувальника

    заява;

    документи про місце проживання (реєстрації) особи;

    індивідуальні відомості про застраховану особу за період з 01 липня 2000 року;

    документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається у разі, якщо особа, яка звернулася із заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи);

    свідоцтво про народження або паспорт особи, якій призначається пенсія;

    довідка про склад сім’ї померлого годувальника (за наявності);

    копії документів, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);

    свідоцтво про смерть годувальника, або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення його померлим, або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до цього реєстру інформації про безвісне зникнення особи, або інформація з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, отримана в порядку, передбаченому статтею 15 Закону України «Про правовий статус осіб, зниклих безвісти»;

    документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісно відсутнім або оголошення його померлим

    довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про навчання за денною формою навчання;

    довідка про те, що чоловік (дружина), а в разі їх відсутності – один з батьків, дід, баба, брат чи сестра померлого годувальника незалежно від віку і працездатності не працюють і зайняті доглядом за дитиною (дітьми) померлого годувальника до досягнення нею (ними) 8 років;

    Документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника;

    Експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (крім дружин (чоловіків), які втратили годувальника з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, та звернулися за призначенням пенсії у зв’язку з втратою годувальника);

    Документ, одержаний від військової частини або районного (міського) військового комісаріату чи іншої військової установи, що засвідчує дату та причину смерті військовослужбовця, або документ про визнання військовослужбовця безвісно відсутнім або оголошення його померлим;

    Документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637

    Успіхів


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України